Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади (Начальник відділу з питань організації надання адміністративних послуг, державний реєстратор)
ПОВІДОМЛЕННЯ
Глевахівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування апарату Глевахівської селищної ради:
1. Начальник відділу з питань організації надання адміністративних послуг, державний реєстратор.
Вимоги до кандидатів: громадянство України; освіта вища за спеціальністю правознавство, відповідність кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством юстиції України, стаж роботи за фахом на державній службі на посаді не нижче провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; знання чинного законодавства, інших актів законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача, навички роботи у відповідних програмних продуктах з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.
Документи, що подаються на конкурс:
1. Заява про участь у конкурсі;
2. Особова картка ( форма П-2 ДС);
3. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4. Копія документів про освіту;
5. Копія паспорта;
6. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
7. Електронна декларація про доходи за 2019 рік;
8. Інші документи, що підтверджують відповідність кандидатів конкурсним вимогам.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення.
Повідомлення опубліковано в газеті "Життя і слово" 31.10.2020 р.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 26, тел (04571) 3-10-40; 3-15-49; e-mail: glevaha.rada@ukr.net.
Контактна особа: спеціаліст І категорії – юрисконсульт Братішко Яна Григорівна