Повідомлення про оголошення конкурсу

Дата: 21.12.2020 09:00
Кількість переглядів: 809

ПОВІДОМЛЕННЯ

про оголошення конкурсу 

 

Глевахівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування Глевахівської селищної ради:

 

1. Адміністратор  відділу з питань організації надання адміністративних послуг (дві вакансії).

Вимоги до кандидатів: громадянство України; освіта вища не нижче ступеня магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року; знання чинного законодавства, інших актів законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача, навички роботи у відповідних програмних продуктах з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

 

2. Головний спеціаліст відділу фінансів.

Вимоги до кандидатів: громадянство України; вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 років; знання чинного законодавства, інших актів законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача, навички роботи у відповідних програмних продуктах з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

 

3. Головний спеціаліст відділу фінансів (з веденням бухгалтерського обліку).

Вимоги до кандидатів: громадянство України; вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі не менше 3 років; знання чинного законодавства, інших актів законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов’язків; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача, навички роботи у відповідних програмних продуктах з урахуванням специфіки функціональних обов’язків.

 

Документи, що подаються на конкурс:

1. Заява про участь у конкурсі;

2. Особова картка ( форма П-2 ДС);

3. Дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

4. Копія документів про освіту;

5. Копія паспорта;

6. Копія військового  квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. Електронна декларація про доходи за 2019 рік;

8. Інші документи, що підтверджують відповідність кандидатів конкурсним вимогам.

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення в газеті "Життя і Слово" до 19.01.2021 р. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за адресою: 08631, Київська область, Васильківський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 26, e-mail: glevaha.rada@ukr.net.

Контактні особи: заступник селищного голови Братішко Яна Григорівна тел (04571) 3-15-49; головний бухгалтер Лисенко Вікторія Віталіївна тел (04571) 3-10-40


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано