Інформація щодо генерального плану сіл Мархалівка та Зайців

Дата: 13.12.2021 11:58
Кількість переглядів: 2860

Шановні мешканці Глевахівської територіальної громади!

Відповідно до рішення Глевахівської селищної ради № 199-10-VIІI від 29 квітня 2021 року (поіменне голосування) та № 307-13-VIIІ від 08 липня 2021 року, договору № 82-21 від 23 липня 2021 року на розробку містобудівної документації Проектний інститут Служби безпеки України розробляє таку містобудівну документацію:

  • «Внесення змін до генерального плану населеного пункту с. Мархалівка Фастівського району Київської області поєднаного з детальними планами територій населеного пункту»; 
  • «Внесення змін до генерального плану населеного пункту с. Зайців Фастівського району Київської області поєднаного з детальними планами територій населеного пункту»; 
  • «Детальний план території села Мархалівка Фастівського району Київської області, орієнтованою площею 100 га»;
  • «Детальний план території для розміщення багатоквартирної житлової забудови з об'єктами громадського обслуговування на земельній ділянці площею 20,8 га в межах с. Мархалівка Фастівського району Київської області» , а також стратегічні екологічні оцінки до них.

Згідно зі ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Генеральний план населеного пункту є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту.

Послідовність виконання робіт з розроблення генерального плану населеного пункту та документації із землеустрою визначається будівельними нормами, державними стандартами і правилами та завданням на розроблення (внесення змін, оновлення) містобудівної документації, яке складається і затверджується її замовником за погодженням з розробником.

Генеральний план населеного пункту розробляється та затверджується в інтересах відповідної територіальної громади з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів. Для населених пунктів з чисельністю населення до 50 тисяч осіб генеральні плани можуть поєднуватися з детальними планами всієї території таких населених пунктів.

Виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації є замовниками, організовують розроблення, внесення змін та подання генерального плану населеного пункту на розгляд відповідної сільської, селищної, міської ради.

Рішення про розроблення генерального плану приймає відповідна сільська, селищна, міська рада.

Генеральні плани населених пунктів та зміни до них розглядаються і затверджуються відповідними сільськими, селищними, міськими радами на чергових сесіях протягом трьох місяців з дня їх подання.

Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на вебсайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному вебпорталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці в приміщенні органу місцевого самоврядування.

Відповідно до Порядку розроблення містобудівної документації, установленого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16 листопада 2011 року № 290, а саме п. 1.4 розділу І, організація розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї здійснюється шляхом забезпечення:

  • оприлюднення рішення про розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї;
  • визначення розробника містобудівної документації або внесення змін до неї та укладання договору складання разом із розробником та затвердження проєкту завдання на розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї;
  • надання розробнику вихідних даних, а також вимог щодо розміщення об'єктів державного й регіонального значення або доручення щодо їх збирання;
  • фінансування розроблення містобудівної документації або внесення змін до неї відповідно до укладеного договору;
  • надання розробнику оновленої картографічної основи, складеної відповідно до вимог законодавства;
  • здійснення контролю за розробленням або внесенням змін до містобудівної документації;
  • узгодження проєкту містобудівної документації з органами місцевого самоврядування, що представляють інтереси суміжних територіальних громад, у частині врегулювання питань щодо територій спільних інтересів;
  • розгляду проекту містобудівної документації архітектурно-містобудівною радою згідно зі статтею 20 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» 

Станом на 13 грудня 2021 року Глевахівською селищною радою було зроблено наступне:

  • рішення про розроблення проєкту містобудівної документації «Внесення змін до генерального плану населеного пункту с. Мархалівка Фастівського району Київської області поєднаного з детальними планами територій населеного пункту» ухвалене й опубліковане;
  • рішення про визначення розробника та укладання договору ухвалене й опубліковане;
  • відповідно до укладеного договору складено із розробником завдання на розроблення містобудівної документації;
  • згідно з договором замовник містобудівної документації надав вихідні дані розробнику;
  • розроблення містобудівної документації фінансується відповідно до укладеного договору;
  • здійснюється контроль за внесенням змін до містобудівної документації;
  • надано листа до архітектурно-містобудівної ради для розгляду згідно зі ст. 20 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Також пунктом 4.9 Порядку розроблення містобудівної документації визначено, що крім функцій, визначених у пункті 1.4 розділу I цього Порядку, замовник розроблення містобудівної документації з планування території на місцевому рівні:

  1. Звертається до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим (для міст обласного та республіканського Автономної Республіки Крим значення), Мінрегіону України (для міст Києва та Севастополя) щодо визначення державних інтересів для їх урахування під час розроблення генерального плану населеного пункту; (лист Глевахівської селищної ради № 3557/02-22 від 19 листопада 2021 року;

  2. Забезпечує проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів у проєкті містобудівної документації на місцевому рівні в порядку, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 2011 року № 555 (555-2011-п) «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні», що також було враховано та проведено відповідно до вимог законодавства.

Звертаємо увагу громадян, 10 грудня 2021 року відбулися громадські слухання щодо врахування громадських інтересів у проєкті містобудівноїдокументації на місцевому рівні. На засіданні було узгоджено, що всі зауваження та пропозиції щодо проєкту містобудівної документації приймаються до 27 грудня 2021 року.

Також було наголошено, що відповідно до договору Замовником містобудівної документації, — Глевахівською селищною радою, — будуть направлені всі зауваження та пропозиції до Розробника — Проектного Інституту Служби Безпеки України.

Також звертаємо увагу, що до затвердження проєкту «Внесення змін до генерального плану населеного пункту с. Мархалівка Фастівського району Київської області поєднаного з детальними планами територій населеного пункту» в установленому законом порядку, це лише проєкт розроблений відповідно до укладеного договору.

Також повідомляємо, що після надання всіх пропозицій і зауважень Замовник може ініціювати питання про внесення змін до проєкту.

Тому наголошуємо ще раз, всі зауваження та пропозиції приймаються в письмовому вигляді за адресою: Київська обл., Фастівський р-н, смт Глеваха, вул. Вокзальна, буд. 26 протягом 30 днів з дня оприлюднення повідомлення: з 27 листопада 2021 року по 27 грудня 2021 року включно. Пропозиції, подані після встановленого строку, не розглядаються. 

Додатково зазначаємо, що всі земельні ділянки, на яких розроблені детальні плани території, перебувають у власності (приватна та державна), тому власники земельних ділянок відповідно до Земельного кодексу України мають право на володіння, користування та розпорядження своїми земельними ділянками. При цьому зміна цільового призначення земельної ділянки приватної власності здійснюється виключно за ініціативою власників земельних ділянок.

Крім того, відповідно до Державного акта на право постійного користування землею І-КВ № 003465-83 (серія КВ-32), що виданий на підставі рішення 4-ї сесії 22 скл. Іванковичівської сільської ради від 4 березня 1995 року земельна ділянка належить на праві постійного користування Підсобному господарству СБ України. Отже, земельна ділянка, на яку розроблений детальний план території, згідно з яким на ній планується розміщення багатоквартирних будинків, перебуває в державній власності.

Зауважимо, що інформація з публічної кадастрової карти про те, що вказана ділянка перебуває в комунальній власності, є помилковою. Глевахівська селищна рада направила відповідне звернення до Підсобного господарства СБ України щодо внесення вірних відомостей про право власності на земельну ділянку.

Наголошуємо, що до повноважень Глевахівської селищної ради в галузі земельних відносин належить винятково розпорядження землями комунальної власності територіальної громади.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора